close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מדוע שירותי אבטחה כל כך חשובים ביישובים

מערכת שורשיז אדר ב, תשפב20/03/2022

שומר הוא פתרון פשוט שמצד אחד נותן מענה אנושי ומצד שני יכול להגיב במקרה של סכנה או תקלה, בעזרתו אפשר לסנן את כניסת האנשים ליישוב

תגיות:
צילום: freepik
שירותי
צילום: freepik
שמירה ליישובים הוא עניין חשוב מאוד, אין להקל עליו את הראש. מדובר בכל זאת בביטחונם של אנשים אך מעבר לכך, המון יישובים מבקשים מעבר להגנה הפיזית, הגנה על שטחים חקלאיים והגנה על פרטיות היישוב, כל אלו מעבר לסיכון הביטחוני העלו צורך לפתרונות אבטחה יצירתיים. רוב חברות האבטחה האזרחית עובדות במקביל ולפי הנחיות משרד הביטחון, רוב העובדים המועסקים על ידי החברות האלו הם לרוב יוצאי צבא ביחידות קרביות או בארגוני אבטחה אחרים.

חברת אלופים בביטחון היא חברה המספקת שלל שירותי שמירה לישובים, כל אחד לפי דרישותיו. החברה היא מהמובילות בשוק האבטחה הישראלי, היא מספקת שירותי אבטחה זה למעלה מעשור. החברה מגייסת עובדים מהדרגה הראשונה ומספקת להם הכשרה מקצוענית, בין היתר החברה מספקת גם שירותי אבטחת מתקנים, מוסדות לימוד ועוד.

פתרונות אבטחה לישובים
סיורים - סיורים מתבצעים על ידי שומרים מוסמכים, מצוידים לכל אירוע ומוכנים לכל סכנה. סיורים מאפשרים מענה לכל חלקי הישוב בשונה מאמצעי אבטחה נייח.

שומר כניסה - שומר הוא פתרון פשוט שמצד אחד נותן מענה אנושי ומצד שני יכול להגיב במקרה של סכנה או תקלה, בעזרתו אפשר לסנן את כניסת האנשים ליישוב, זאת על ידי אישורי כניסה של תושביי היישוב ותיאום כניסות מיוחדות, כמו משפחה, חברים או אנשי מקצוע. השומר גם תמיד נמצא בבקרה על סביבת הישוב והאנשים שנעים אליו והחוצה ממנו, כך הוא יכול לספק הגנה במצב סכנה.

מערך חיצוני - מערך חיצוני הוא בעצם תגבור על האבטחה ביישוב, משטרת ישראל או כוחות הביטחון שניתן להזעיק בהתראה קצרה והם יחברו לכוחות ביישוב בזמן מהיר.

שער כניסה - שער הוא הפתרון הבסיסי והפשוט ביותר והוא קיים כמעט בכל יישוב, מנגנון חשמלי פותח וסוגר אותו, כל תושביי היישוב מקבלים גישה לאמצעי שמפעיל את השער כמו מספר טלפון או אפליקציה. שער מאפשר את שליטת התושבים בזרימת האנשים במושב.

אבטחת יישובים מעבר לקו הירוק
בניגוד ליישובים שאינם מעבר לקו הירוק, היישובים שכן מעבר לו חשופים תמיד לאיומים ממשיים לחייהם ורכושם, לכן יישובים אלה זקוקים לאבטחה כבדה ופתרונות ייחודים. הסכנות במקומות האלה שכן הם סמוכים לכפרים, חלק מהכפרים האלה תומכי טרור וידועים לתת בית למחבלים וכלי נשק מסוגים רבים. כל הסיבות הנ"ל הופכות את משימת אבטחת היישוב למסובכת הרבה יותר, לכן האבטחה ביישובים כאלה צריכה להתבצע על ידי מאבטחים מקצועיים ביותר, בעלי ניסיון רב. לצד המאבטחים ישנם אביזרים וטכנולוגיות שונות המסייעות להם במשימת האבטחה, אביזרים כמו רכבי סיור, רכבים משוריינים, כלי נשק מתקדמים, חיישנים ומצלמות מתקדמות, כל אלא לצד ליווי מלא של כוחות הביטחון בהיבטים של תגבורות, מידע ומודיעין.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה